日前有班朋友來我HK既愉景個單位開party, 個個都帶野食來, 人人帶d, 於是又一個"五餅二魚效應*.

1. 我今日既早餐, 係莎莉唔該曬蛋糕. :D~
2. 我今日既午餐, 亦都係莎莉唔該曬蛋糕. :D~~~
3. 我今晚既晚餐同宵夜, 仍然係莎莉唔該曬蛋糕. :D~~~~~~~
4. 我以後三日都係食我至愛既莎莉唔該曬蛋糕. XD~~~~~~~~~
5. 到左下個星期, 就係食薯片, 蝦片, 脆餅, 糖果等…. XD~~~~~~~

 

PS: 五餅二魚效應: 源自聖經中的一件事件, 有一位小兄弟把身上的五餅二魚奉獻出來, 耶穌就是使用此五餅二魚餵飽五千人, 仲多到有二十蘿剩餘. 應用在今天, 就是指人人出少少野食, 成個party就變左好多野食, 多到食唔曬.