多謝各位朋友同學們支持小女子才能活到今日~
由於有朋友詢問我生日想收咩禮物,
故此這兒有個request list和black list, 免得大家送錯野:
1. 嚴禁贈送以下物品:

a. 土製炸燀, 手榴彈, 導彈, 紅色炸彈, 大炮以及車大炮
b. 公仔/洋娃娃 – 冇用
c. 擺設 – 只係擺響度既野冇意思
d. 手錶 – 我而家有一只就夠
e. 太貴的物品 – 我注重實際, 但我不接受賄賂
f. 示愛者請勿贈送兩枝或以上的鮮花/膠花, 冇地方擺. 要送的送一枝就夠.

2. 我想要的物品:

a. 書, 書, 書, 書, 書, 最鍾意睇書
b. 牙膏一支, 有薄荷味為佳
c. 李克勤舊國語碟: 不懂溫柔 – 正版CD/MP3 CDR
d. 任何用愛心DIY烹調的食品, 我承諾一定會即場全部吃完
e. 任何用愛心DIY製作的有心思的有形/無形心意禮物/行動
f. 百佳/惠康現金coupon

當係笑話咁睇下笑完就算了.
做朋友係講心, 唔一定要生日送野既嘛! ^_^