整蛋糕俾人食當然係人地又開心自己又開心啦, 不過而家俾我用來借題發揮改歌詞, 但求得啖笑

糕妹 (改編自李克勤的"高妹") 

人人都知 廚房我永遠都只有止步
談來很醜 十指不沾春水很老土
煎炒燜炸 蒸煮炆燒 似是很深奧
頂多只是"錄"麵烚蛋或者煲水掠肚

從頭開始 造最基本的餅冇咁累事
牛油芝士 忌廉雞蛋處理好易
多作嚐試 偶爾失手再焗多幾次
總有一日味道賣相口感一致讚好
無從投訴

我學下造蛋糕 我立志待你好
我要你食到多幾圈水抱
我似破落城堡的一個恨嫁的女巫
創造各樣美味 包你出去餅店食唔到
吃一口送你的蛋糕 以後就不知道
從此美心馬里奧絕跡
抵不起甜蜜的引誘 做我的俘虜

我為你造蛋糕 我待你是最好
我要你食到多幾圈水抱
我似破落城堡的一個恨嫁的女巫
創造各樣美味 包你出去餅店食唔到
吃一口送你的蛋糕 以後就不知道
從此美心馬里奧絕跡
抵不起甜蜜的引誘 做我的俘虜

隨傳隨到