鍾意李克勤都好多年, 太清楚如果唔開心果陣聽佢既歌會慘上加慘, 好彩早前買左the pancakes既 everyone has a secret, 就聽左一個星期. 佢d歌既歌詞令這一刻既我好有共鳴, 但係由於佢既旋律好輕快, 所以對我擺脫低落情緒很有幫助.

tamagawa
呢首歌d歌詞, 或者就係我既心聲..

越過高山中文歌
這兩首歌的心情都很相近…現實就是無論你怎樣捨不得, 對方就是要離開了.

“如若我這次離去永不再回來
你會否終於感到我的存在
望著天花板想起當天一起編織的夢
我沒法與君一起進退

我願意化身輕風遠去

我倦了 我應歸家歇歇"

7a.m.
“and if i ever fall again
i lose
and if i ever come back again
i’m a fool" – 要重新站起來的決心

hallo goodbye
“love is not a rope
it’s more than a hope
all the wounds and pain
will go with the rain
when we meet again
only memories will remain"