去左珠海既海泉灣渡假村, 佢主要係浸溫泉同埋神秘島既機動遊戲

首先下午去玩神秘島既機動遊戲, 佢既過山車一開始就係噴射式高速出發, 我地開頭唔知, 排隊果陣睇到d人一出發就突然以高速開始, 都嚇左一驚. 我最鍾意佢個跳樓機, 一般跳樓機只係高速穿梭機彈上去或由高空無重下落, 但係呢個就兩樣一次過做曬, 去到最高果個位, 我地既坐位仲會突然向下移, 好新奇刺激呀! 我一路尖叫一路上到去最高個位, 突然望見遠處海面日落既景色, 我地一齊大叫好靚呀!!!! 都未叫完, 佢就開始無重下落, 我地又開始尖叫! 實在太好玩, 我玩左兩次.

溫泉我就第一次浸, 不過開頭我同另一個女仔怕醜, 唔肯俾d男士見到我地著泳衣, 後來都係俾佢地發現, 搵到我地, 都幾搞笑, 成班朋友浸埋一個大過浴缸少少既池入面, 研究d肚腩同傷疤, 諗起上來都幾得意.

 

 

更多相片

