反覆無常. 曾經覺得始終都唔甘心放棄, 我既詞典裏面, 一向只係有"成功"同"失敗", 從來冇"放棄", 唔識得令自己放棄, 唯有交返個波出來. 少少恰到好處既野, 唔反感, 但失望. 終於走到發現必須接受現實的一天.

到左今時今日, 已經打從心底裏確認呢個事實. 好累. 如果唔肯放棄, 在於存著改變佢既希望. 要改變一個人好難, 用咁多時間, 精神, 心血去企圖改變一個人, 係浪費和妄想, 亦對佢好唔公平. 企圖改變佢, 就冇資格愛佢.

To love someone is to let them go free.
我必須坦誠地面對自己的幼稚. 我喜歡既
唔係真正既佢, 只係以佢既形象為藍本的幻想, 投射.

等住我去做既野好多, 時間唔會等人, 佢亦唔值得我等.

“若是我要等你 亦是無須等你 遺留下這個世界向著前飛"