今日係幾位學生浸禮既大日子. 又整cake又包花又包禮物, 然後就係影相影相影相. 感覺上朝早一起身就未停過, 直到下午五點半. 行左好多路, 流左好多汗, 健康真係無價寶, 好開心.

發現清早去買花, d花係特別多種類又靚架!!! 同sipsip買左一d香檳玫, 再加左d白玫瑰去襯. 原來仲要買埋包花紙襯色, 對包花毫無經驗既我真係高難度動作, 揀顏色都揀左半日. 不過未包過花既我, 冇理由響咁重要既時刻冒險, 落手包就唯有由秀婷出馬啦, 秀婷好野!!! 我都係做返自己既強項好d, 就係整cake, 攝影同埋做阿四😄

睇到班學生成長, 雖則我實在冇乜功勞, 不過呢個係我地最大既鼓勵同埋推動力. 最大既心願就係個個都會青出於藍.

更多相片