Stacey Kent響香港同澳門開show, 我響澳門文化中心坐果個位正價$80第八行, 如果去香港睇, 同一位置要$300.

之前未聽過佢d歌, 風格比較傾向快版輕鬆果d jazz, 對我來講係好難得, 好少機會現場聽呢類jazz.

Stacey Kent把聲係靚, 不過正因為佢把聲太"完美", 反而唔多岩我口味, 我覺得唱jazz呢, 女仔把聲一定要沙沙地先至夠sexy (好似Norah Jones咁, 風騷到暈低). 反而男人唱jazz, 把聲一定要圓潤, 唔沙就最好, 否則好似Louis Armstrong果種煙鏟聲, 我就頂佢唔順喇…

點都好, 聽jazz既好處就係即使歌手唔係我杯茶, 聽隊band都可以好滿足. 我最鍾意佢個琴佬, 好活潑跳脫.

咁岩佢唱既歌有幾首都係我鍾意既歌手既歌, 好似Come rain or come shine, What are you doing the rest of your life, 同埋Stardust. 佢初段唱得冇咁放, 後面果d唱得放d, 最後Stardust係壓軸, 所以唱得唔錯.

散場後場外有cd賣, 仲有簽名會添, 朋友買左一隻, 就趁簽名果陣同Stacey Kent影返張相~