響MSN同Amas講開呢兩日發生既野, Amas既反應係:
Amas: “其實佢好似玩野咁wor"
choyce: “佢自己都唔知佢自己想點, 咪叫停囉"
Amas: “嘩, 30歲人啦已經. 對人好唔負責任" (咦, 其實我唔知佢幾多歲, 所以Amas都係靠估姐.)
choyce: “其實經過今次, 我同佢都成長左"
Amas: “如果佢真係唔知自己想點, 做咩唔一早諗清楚"
choyce: “應唔應做都好, 都做左, 而家再追究都冇意思"
Amas: “我覺得佢好自私, 唔識諗人感受. 不過我鄧你唔鍾意佢"
choyce: “hohoho, 多謝:)"(唔同意, 但收到你既情意.)
Amas: “難聽d 講, 條友真係玩野,神又係佢,鬼又係佢, 總之就想代妳打佢啦"
choyce: “係!? (開始暗暗覺得好好笑, 咁鬼肉緊?) 有機會等我覆述俾佢知 XD"
Amas: “好呀"
choyce: “佢都已經做得好好, 令我痛苦減到最低"
Amas: “算啦, 都過左, 唔好諗"
choyce: “我淨係諗, 你因為件事可以咁咬牙切齒, 就可知你係一個對我好好既朋友. 頭先你講果d野, 我笑到差d肚痛(因為我完全冇憎或嬲既念頭, 更加從來冇諗過打人, 所以覺得好鬼好笑)"

身邊既朋友對自己既關心同著緊, 就係良藥.🙂