係唔係因為人覺得我好, 所以唔配同呢個人一齊?

係唔係因為人覺得我忠心, 所以就要焗我去做我冇心做既野?

係唔係因為人覺得我能夠忍耐, 就代表我可以受氣?

點解有時我會覺得所有問題都係源自人地覺得我有咩好? 好諷刺.

查實我有咩好? 我一D都唔好, 我只係衰人一個. 或者我唔應該再諗個原因, 唔應該將呢D睇作問題, 而係神賜的福.

詩篇
90:4 在你看來、千年如已過的昨日、又如夜間的一更。
90:9 我們經過的日子、都在你震怒之下.我們度盡的年歲、好像一聲歎息。
90:10 我們一生的年日是七十歲.若是強壯可到八十歲.但其中所矜誇的、不過是勞苦愁煩.轉眼成空、我們便如飛而去。

人的一生, 只及神的一步. 抓緊這稍縱即逝的短暫時光, 去配合在神的計劃裏吧.