用車接載朋友時, 常有的對話:

xxxxxxxxxxxxxxxx
朋友: “原來你都咁鍾意Eason架?"
我: “……"
(其實只係一隻我燒了約一百首歌既mp3碟, 其中一個folder係陳奕迅的歌, 大約有五首)

xxxxxxxxxxxxxxxx
仍在播Eason的那個folder, 但我一聽到"富士山下"的前奏, 連忙按個鍵轉去下一首.
朋友: “點解你每次聽到呢首歌就轉?"
我: “唔老黎囉" (唔好意頭)

xxxxxxxxxxxxxxxx
朋友剛上車, 這時車中響起柴可夫斯基第一鋼琴協奏曲
朋友: “乜你原來咁有品味, 聽古典架?"
(其實柴生只有呢首歌係我鍾意既)

xxxxxxxxxxxxxxxx
車中正在播達明一派的"馬路天使"
朋友: “你好似就快到限速咯喎"
我: “我次次聽到呢首歌都會不知不覺間開快左"

xxxxxxxxxxxxxxxx
車中播著一堆60年代的jazz. 我在晚上駕車送朋友回家.
我: “靚女, 到你家了"
朋友: “唔…好好訓…好歎…d歌令我訓著左覺…"

xxxxxxxxxxxxxxxx
車中響起St. Philips Boys Choir的聖誕歌.
朋友: “咦, 這不是倫敦那隊詩班的嗎?"
我: “唔係話??? 聖誕歌咁難認邊個唱你都認得到? 好冷門下喎…"

xxxxxxxxxxxxxxxx